Новый адрес:
ekklesiya.dp.ua
  • Страница 1 из 1
  • 1
Модератор форума: Nukriya  
ВІДОМОСТІ ПРО ЗМАГАННЯ 2009
lafanyaДата: Понедельник, 2009-05-18, 1:52 PM | Сообщение # 1
Живая легенда форума
Группа: Администраторы
Сообщений: 572
Репутация: 2
Статус: Offline
ВІДОМОСТІ ПРО ЗМАГАННЯ
7.6. Чемпіонат області з гірського туризму на Кубок ім. Юрія Співакова
7.6.1. Мета та завдання:
• Підвищення технічної і тактичної майстерності гірських туристів, а також популяризації гірського туризму серед молоді.
• Задачами змагань є перевірка тактичної, технічної і фізичної підготовки гірських туристів до походів, а також визначення найсильніших команд області.
7.6.2. Учасники змагань:
Склад команди - 10 чоловік: 6 учасників, 2 запасних, 1 суддя, 1 тренер-представник команди
До участі в змаганнях допускаються туристи не молодше 16 років і мають досвід участі:
- IV класс- в спортивних туристських походах не нижче III к/с або в змаганнях по ТГТ не нижче за III клас.
- III клас - в спортивних туристських походах не нижче II к/с або в змаганнях по ТГТ не нижче за II клас.
Суддя від команди повинен мати кваліфікацію не нижче судді по спорту.
7.6.3. Програма змагань:
21 травня - 9-00 – 17-00 Підготовка суддівської документації, умов проведення змагань, умов проходження дистанцій.
17-00 – 21-00 Семінар суддів
22 травня - 9-00 – 17-00 Підготовка дистанцій "Гірські перешкоди", "Рятувальні технічні прийоми". Очищення скельного масиву від каміння, набивання крюків, провішування вірьовок, маркіровка трас, організація табору для прийому учасників змагань
17-00 – 21-00 Установчий семінар суддів
до 21-00 Заїзд і розміщення команд
17-00 – 21-30 Робота мандатної комісії
21-30 – 22-00 Нарада ГСК з представниками команд
23 травня 8-00 – 9-00 Ознайомлення команд з дистанціями
9-00 – 10-00 Підготовка заявок по тактиці
10-00 – 10-30 Відкриття змагань
11-00 – 20-00 Змагання на дистанціях
21-00 – 21-30 Нарада ГСК з представниками команд
24 травня 8-00 – 14-00 Змагання на дистанціях
14-00 – 15-00 Підведення підсумків змагань
15-00 – 15-30 Закриття змагань
7.6.4. Дистанції змагань:
Змагання проводяться на дистанціях IV та III класів та включають:
1. Подолання скельної ділянки по заданому маршруту з контрольним вантажем .
2. Виконання технічних прийомів рятувальних робіт на складному скельному рельєфі (підйом, транспортування, спуск потерпілого, в'язка носилок, транспортування по самостійно організованій навісній переправі і т.п.) з елементами надання долікарської допомоги.
7.6.5. Спорядження:
Команди, що беруть участь в змаганнях, повинні мати спорядження в кількості
не більш:
командне - мотузок основний 10мм 40м - 5 шт.
карабіни з муфтами - 12 шт.
молоток скельний - 2 шт.
крюки скельні - 6 шт.
заставні елементи - 1 компл.
комплект для в'язки носилок - 1 компл.
льодоруб - 2 шт.
аптечка медична стандартна - 1 шт.
подовживач з карабинами (станд) - 10 шт.
особисте - страхувальна система (пояс+беседка) - 1 шт.
(на кожного самостраховка (10мм, не більше 1,5м), 2 вуса - 1 шт.
учасника репшнур - 5 м
і суддю від карабіни з муфтами - 3 шт.
команди) рукавиці страхувальні - 1 пара
каска з номером сзаду та з боків - 1 шт.
черевики "вибрам" - 1 пара
рюкзак для контрольного вантажу - 1 шт.
накидка від дощу - 1 шт.
бинт стерильний (5 м) - 1 уп.
Спорядження, застосовуване для проходження дистанції, повинне бути допущене з дозволу ГСК( заст. головного судді по безпеки).
Додаткове і нестандартне спорядження може бути застосовано тільки з дозволу ГСК.
7.6.6. Визначення результатів та нагородження:
Результати команди на кожній дистанції визначаються по сумі балів за час, що затрачує на проходження дистанції, і штрафних балів за порушення техніки і тактики. Виграє команда, що набрала якнайменшу суму балів. У разі рівності суми балів перевага віддається команді, що має меншу кількість штрафних балів, а у разі рівності штрафних балів - стартуючої раніше.
Місце команди в общекомандном заліку в кожному класі визначається сумою місць на окремих дистанціях. Виграє команда, що набрала якнайменшу суму місць. У разі рівності суми місць виграє команда, що зайняла краще місце на пріоритетній дистанції, а у разі повної рівності - має меншу кількість штрафних балів. Пріоритетна дистанція буде визначена до початку змагань.
В общекомандном заліку беруть участь команди, що отримали залік на всіх дистанціях.
Краща команда Дніпропетровської області в змаганнях IV класу нагороджується перехідним Кубком імені "Юрія Співакова" та дипломом, а її учасники команди нагороджуються грамотами та коштовними призами.
Команди що зайняли 2 та 3 місця в общекомандном заліку в змаганнях IV класу, нагороджуються дипломами, а її учасники команди нагороджуються грамотами.
Команди, призові місця, що зайняли, на окремих дистанціях, нагороджуються грамотами.
7.6.7. Додаткова інформація:
• Команди розміщуються в польових умовах і повинні мати все необхідне бівуачне спорядження для мешкання учасників і приготування їжі на примусах і т.п. (дрова відсутні);
• Проїзд до місця змагань автобусом № 60 від ж/д вокзалу до аеропорту, потім автобусом № 16 до кінцевої зупинки, далі спуск до р. Дніпро до затопленого кар'єру.
• Судді від команд повинні прибути на семінар суддів в турклуб "Метеор" 21 травня в 18-00, а на настановний семінар до 17-00 години 21травня 2009 р.
• На змаганнях установлений стартовий внесок у розмірі 60 грн від команди;
• Адреса для подання попередніх заявок та отримання інформації по умовам: Хлистун Антон - 49041, м. Дніпропетровськ, вул. Панікахі, б.99, кв. 35 (тел. 772-59-00, е-mail: trunkant@gmail.com , також sms- повідомленням по тел.8-067-630-21-44) та Олександр Біловол (bilovol@ukr.net), 8-050-340-02-87.

7.7. Чемпіонат області з велосипедного туризму:
7.7.1. Мета та завдання:
підвищення спортивної майстерності, вдосконалення техніки спортсменів-велотуристів;
визначення найсильніших команд області;
забезпечення безпеки проведення спортивних велопоходів;
пропаганда велосипедного туризму серед широких кіл населення, збільшення масовості спортивних змагань велотуристів;
обмін досвідом між секціями і колективами області.
7.7.2. Учасники змагань:
Вік учасників – 14 років та вище.
Спортивна кваліфікація учасників – не менш III - II дорослого розряду.
Склад команди 7 чоловік: тренер-представник, основна команда - 4 чол., 1 запасний, суддя від команди.
7.7.3. Програма змагань:
21.05. – заїзд і розміщення команд до 20-00
проходження мандатної комісії - 21-00 - 22-00
засідання головної суддівської колегії – 22-00 – 23-00.
22.05. – відкриття змагань – 9-00; старт на дистанції №1 – 10-00, виступ команд до 17-00; засідання ГСК – 19-00 – 20-00
23.05. - старт на дистанції №2 – 10-00; виступ команд до 17-00; засідання ГСК – 19-00 – 20-00.
24.05. – старт на етапі Тріал – 8-00, виступ команд до 11-00
засідання ГСК – 12-00 – 12-30
підведення результатів – 13-00 – 13-30
закриття змагань – 14-00.
7.7.4. Дистанції змагань:
Змагання проводяться на дистанціях 2 - 3 класу.
Дистанція №1 – фігурне водіння велосипеда (по Правилах змагань з Велотуризму).
Дистанція №2 – Велоралі, Велокрос, Велотріал (по Правилах змагань з Велотуризму).
7.7.5. Спорядження:
Учасники команди повинні мати наступний перелік спорядження:
(на кожного учасника)
• Велосипед будь-якого типу з базою не менше 980мм (з багажником)
• Велошолом (захисна каска, або велошапочка)
7.7.6. Визначення результатів та нагородження:
Місце команди в загальному заліку визначається по найменшій сумі місць, зайнятих на Дистанціях № 1 , 2. При рівності цієї суми враховується кращий результат на етапі Велоралі, Дистанції № 2. Місце команди на Дистанції №1 визначається по витраченому часу на подолання перешкод та найменшому числу штрафних балів. Залік на Дистанції №1 особисто-командний (для чоловіків і жінок окремо). Місце команди на Дистанції №2 визначається по витраченому часу на подолання перешкод та найменшому числу штрафних балів, набраних на етапах та додаткових перешкодах. Залік на дистанції №2 та Велоралі – командний. Залік на етапах Велокрос та Тріал – особисто-командний.
За 1 місце в загальному заліку команда нагороджується грамотами і призами. За 2 і 3 місце в загальному заліку команди нагороджуються грамотами і призами. За 1, 2 і 3 місце чоловіка і жінки в особистому заліку на дистанції №1 нагороджуються грамотами і цінними призами.
Додаткова інформація: Команди розміщуються в польових умовах і повинні мати все необхідне бівуачне спорядження для мешкання учасників і приготування їжі на примусах і т.п. (дрова відсутні);
Проїзд до місця змагань автобусом № 60 від ж/д вокзалу до аеропорту, потім автобусом № 16 до кінцевої зупинки с. Старі Кодаки, далі спуск до р. Дніпро, до затопленого кар'єру. Або на велосипеді від ж\м Перемога по дорозі вздовж Дніпра 5 км.
З усіх питань пов'язаним з організацією і проведенням змагань звертатися по Е-пошті (dneprovelo@bigmir.net ) та за тел. (056)-778-19-59 Пєвцов Дмитро Вікторович, або тел. 792-32-73 Панарін Дмитро Іванович

7.8. Особиста-командна першість області з гірського туризму “Зв’язки-2009”
7.8.1. Мета та завдання:
• Перевірка тактичної, технічної і фізичної підготовки гірських туристів до походів;
• Визначення найсильніших спортсменів та команд області;
• Підвищення технічної і тактичної майстерності гірських туристів, а також популяризації гірського туризму серед молоді.
7.8.2. Учасники змагань:
Вік учасників – 16 років та вище.
Спортивна кваліфікація учасників – не менш II дорослого розряду.
Склад команди – 8 чоловік: 4 учасника, у тому числі 1 жінка; 2 – запасних; тренер-представник, суддя III категорії.
7.8.3. Програма змагань:
10.09. Заїзд та розміщення ГСК до 10-00. Підготовка дистанцій з 12-00 до 20-00; Заїзд та розміщення команд, робота мандатной комісії до 24-00.
11.09. Ознайомлення учасників з дистанціями, проведення жеребкування з 8-00 до 9-30. Урочисте відкриття змагань з 10-00 до 10-15. Командні змагання на окремих дистанціях з 10-30 до 19-00. Нарада ГСК з представниками команд з 20-00 до 21-00
12.09. Командні та особисті змагання на окремих дистанціях з 10-30 до 19-00. Нарада ГСК з представниками команд з 20-00 до 21-00
13.09. Змагання з техніки з особистого заліку з 8-30 до 12-00. Підведення підсумків змагань з 12-00 до 13-00. Урочисте закриття змагань та нагородження переможців з 13-00 до 13-30. Від'їзд команд з 13-30 до 15-00
7.8.4. Дистанції змагань:
Змагання проводяться на дистанції II та III класу:
• “Гірські перешкоди” – довжина до 100 м;
Дистанції передбачають проходження в зв’язках етапів вільного лазання , підйом та спуск по крутопохилій переправі, підйом з тріщині учасника засобами: нога-нога,грудь-нога, по дробинам, самопідйом; в‘язання носилок та підйом умовно потерпілого.
7.8.5. Спорядження:
• особисте: - страховочна система з блокуванням мотузкою діаметром не менш 10 мм та 2 вусами для самострахування - 1шт.;
- карабін з муфтой - 9 шт.;
- каска захисна - 1шт.;
- рукавиці брезентові - 1 пара; - рюкзак для контрольного вантажу - 1 шт.
• командне: мотузка діаметром не менш 10 мм та довжиною від 30 до 40м - 4 шт.;
комплект для в‘язання носилок, альпіністські дробини, подовжувачі та інше допоміжне спорядження
Спорядження, застосовуване для проходження дистанції, повинне бути допущене з дозволу ГСК( зам. головного судді по безпеки).
7.8.6. Визначення результатів та нагородження:
• на дистанції місце окремої зв’язки та команди взагалі визначається найменшим часом подолання перешкод з урахуванням штрафних балів за порушення відповідно Правил змагань; перше місце присуджується команді з найменшим сумарним часом.
• загальне місце визначається сумою місць зайнятих командою на окремих дистанціях; перше місце присуджується команді з найменшою сумою місць.
• Команди, які зайняли призові місця на окремих дистанціях, нагороджуються грамотами. Команди, які зайняли призові місця в загальному заліку, нагороджуються дипломами, а учасники грамотами та медалями;
• Учасники, які зайняли призові місця в особистому заліку, нагороджуються коштовними призами.
7.8.7. Додаткова інформація:
• Команди розміщуються в польових умовах і повинні мати все необхідне бівуачне спорядження для мешкання учасників і приготування їжі на примусах і т.і. (дрова відсутні);
• Проїзд до місця змагань автобусом № 60 від ж/д вокзалу до аеропорту, потім автобусом № 16 до кінцевої зупинки, далі спуск до р. Дніпро до затопленого кар'єру;
• На змаганнях установлений стартовий внесок у розмірі 10 грн від кожного учасника команди;
• Адреса для подання попередніх заявок та отримання інформації по умовам: Хлистун Антон - 49041, м. Дніпропетровськ, вул. Панікахі, б.99, кв. 35 (тел. 772-59-00, е-mail: trunkant@gmail.com , також sms- повідомленням по тел.8-067-630-21-44) та Олександр Біловол (bilovol@ukr.net), 8-050-340-02-87.
7.9. Кубок області з техніки велосипедного туризму:
7.9.1. Мета та завдання:
підвищення спортивної майстерності, вдосконалення техніки спортсменів-велотуристів;
забезпечення безпеки проведення спортивних велопоходів;
пропаганда велосипедного туризму серед широких кіл населення, збільшення масовості спортивних змагань велотуристів;
обмін досвідом між секціями і колективами області.
7.9.2. Учасники змагань:
Вік учасників – 14 років та вище.
Спортивна кваліфікація учасників – не менш III - II дорослого розряду.
Склад команди 7 чоловік: тренер-представник, основна команда - 4 чол., 1 запасний, суддя від команди.
7.9.3. Програма змагань:
11.09. – заїзд і розміщення команд до 20-00
проходження мандатної комісії - 21-00 - 22-00
засідання головної суддівської колегії – 22-00 – 23-00.
12.09. – відкриття змагань – 9-00
старт на дистанції №1 – 10-00
- старт на дистанції №2 – 14-00
засідання ГСК – 19-00 – 20-00.
13.09. – старт на етапі Тріал – 9-00
засідання ГСК – 12-00 – 12-30
підведення результатів – 13-00 – 13-30
закриття змагань – 14-00.
7.9.4. Дистанції змагань:
Змагання проводяться на дистанціях 2 - 3 класу.
Дистанція №1 – фігурне водіння велосипеда (по Правилах змагань з Велотуризму).
Дистанція №2 – Велоралі, Велокрос, Велотріал (по Правилах змагань з Велотуризму).
7.9.5. Спорядження:
Учасники команди повинні мати наступний перелік спорядження:
(на кожного учасника)
• Велосипед будь-якого типу з базою не менше 980мм (з багажником)
• Велошолом (захисна каска, або велошапочка)
7.9.6. Визначення результатів та нагородження:
Місце команди в загальному заліку визначається по найменшій сумі місць, зайнятих на Дистанціях № 1 , 2. При рівності цієї суми враховується кращий результат на етапі Велоралі, Дистанції № 2. Місце команди на Дистанції №1 визначається по витраченому часу на подолання перешкод та найменшому числу штрафних балів. Залік на Дистанції №1 особисто-командний (для чоловіків і жінок окремо). Місце команди на Дистанції №2 визначається по витраченому часу на подолання перешкод та найменшому числу штрафних балів, набраних на етапах та додаткових перешкодах. Залік на дистанції №2 та Велоралі – командний. Залік на етапах Велокрос та Тріал – особисто-командний.
За 1 місце в загальному заліку команда нагороджується грамотами і призами. За 2 і 3 місце в загальному заліку команди нагороджуються грамотами і призами. За 1, 2 і 3 місце чоловіка і жінки в особистому заліку на дистанції №1 нагороджуються грамотами і цінними призами.
Додаткова інформація: Команди розміщуються в польових умовах і повинні мати все необхідне бівуачне спорядження для мешкання учасників і приготування їжі на примусах і т.п. (дрова відсутні);
Проїзд до місця змагань автобусом № 60 від ж/д вокзалу до аеропорту, потім автобусом № 16 до кінцевої зупинки с. Старі Кодаки, далі спуск до р. Дніпро, до затопленого кар'єру. Або на велосипеді від ж\м Перемога по дорозі вздовж Дніпра 6 км.
З усіх питань пов'язаним з організацією і проведенням змагань звертатися по Е-пошті (dneprovelo@bigmir.net ) та за тел. (056)-778-19-59 Пєвцов Дмитро Вікторович, або тел. 792-32-73 Панарін Дмитро Іванович

7.10. Х обласний туристський зліт, присвячений Міжнародному дню туризму
7.10.1. Мета та завдання:
Традиційний осінній відкритий обласний туристський зліт проводиться з метою:
• залучення до занять спортивним туризмом широких мас населення;
• подальшого розвитку спортивного туризму і його популяризації в області, як засіб здорового способу життя;
• святкування Міжнародного дня туризму;
• вивчення історичного минулого України та пізнання краєзнавства нашої області, виявлення найсильніших команд і спортсменів області;
• огляд роботи туристських колективів області та зміцнення туристських зв'язків клубів та активістів міст та сіл області.
7.10.2. Учасники змагань:
Вік учасників – без обмежень. На дистанції з техника туризму команди розділяються за віком: I група - до 16 років, II група – старше 16 років.
Спортивна кваліфікація учасників – без обмежень.
До складу делегації ( максимальна кількість - 16 осіб) входять:
- представник та тренер ( або тренер - представник); суддя.
- команда з техніки спортивного туризму – 9 осіб (основний склад 8 осіб, з них не менше 2 жінок, та запасний);
- команда конкурсної програми – до 5 осіб
7.10.3. Програма змагань:
24.09. Заїзд суддівської колегії, підготовка табору та дистанцій змагань, проведення учбового семінару суддів.
25.09. Заїзд та розміщення команд, робота мандатної комісії до 22-00. Ознайомлення з умовами дистанцій. Нарада ГСК з представниками команд з 21-30 до 22-00.
26.09. Ознайомлення з дистанціями та умовами змагань з 8-00 до 9-00. Проведення жеребкування з 9-00 до 9-15. Урочисте відкриття зльоту з 9-30 до 10-00. Командні змагання на дистанціях з видів туризму: пішохідному, гірському, водному, велосипедному з 10-00 до 18-00. Конкурсні програми: конкурс фотографiй на туристськую тематику, конкурс бiвакiв та інше. Позапрограмні змагання (стрільба, волейбол, бадмінтон) з 12-00 до 17-00. Нарада ГСК з представниками команд з 19-30 до 20-00;
Конкурс туристської пісні з 20-00 до 22-00.
27.09. Продовження змагань на дистанціях з видів туризму: пішохідному, гірському, водному, велосипедному і т.д. з 9-00 до 11-00
Змагання з орієнтування, обмін досвідом з 10-00 до 12-00.
Підведення підсумків змагань з 13-00 до 13-30.
Урочисте закриття зльоту, нагородження переможців з 13-30 до14-00.
Перевірка місць розміщення і від'їзд команд з 14-00 до 18-00.
7.10.4. Дистанції змагань:
• Комплексна естафета з туристської техники
Эстафета складається з 4 етапiв – пiшохiдного, гiрського, водного, велосипедного. Склад команди 4 чоловiка ( не менш 1 жiнки). Команда проходить етапи згiдно умовам.
• Конкурсна програма
Умови проведення відповідно окремому положенню, затвердженому Президією за 30 днів до початку змагань.
7.10.5. Спорядження:
• особисте: - страховочна система з блокуванням мотузкою діаметром не менш 10 мм та 2 вусами для самострахування - 1шт.;
- карабін з муфтой - 6 шт.;
- рукавиці брезентові - 1 пара.;
• командне: мотузка діаметром не менш 10 мм та довжиною від 30 до 40м - 1-2 шт.;
Усе нестандартне спорядження, застосовуване для проходження дистанції, повинне бути допущене з дозволу ГСК (заст. головного судді з безпеки).
7.10.6. Визначення результатів та нагородження:
Залік виступу команд проводиться по двом групам по віку.
Загальне мiсце зайняте командою по пiдсумкам виступу по всiй програмi зльоту складається з суми мicць на окремих видах змагань.
При невиступу команди на окремому видi змагань їх надається мiсце – на одиницю бiльш кiлькіcтi команд, якi подали заявки (мiсце N+1).
Результат команди на дистанції комплексної естафети з туристської техніки визначається часом, витраченим на проходження дистанції і штрафним часом за порушення техніки. Місця команд від першого і далі розподіляються за найменьшим сумарним часом. У випадку рівності сумарного часу, перевага віддається команді стартовавшей раніш.
Команди, що зайняли 1, 2 і 3 місця у змаганнях з техніки спортивного туризма нагороджуються дипломами, а учасники команд нагороджуються коштовними призами.
Переможці конкурсу туристської пісні нагороджуються грамотами і коштовними призами.
Переможці конкурсної програми нагороджуються грамотами
Делегація, що зайняла 1 місце в загальному заліку ( змагання та конкурсна програма) нагороджується дипломом та перехідним кубком ДОФСТ.
7.10.7. Додаткова інформація:
проїзд до місця змагань: до м. Дніпропетровська – ж/д транспортом до вокзалу чи автобусом до центрального автовокзалу; далі від площі Островського – автобусом ( м/автобусом) № 122-Б «Дніпропетровськ- сел.Кировске- Дачі» до моста через р. Орель; від зупинки пішки по маркіруванню (1 км) до місця розміщення команд.

7.11. Кубок області з водного туризму “Закриття сезону-2009”:
7. 11.1. Мета та завдання:
• виявлення найсильніших спортсменів області та команд;
• підвищення безпеки водних походів, технічної майстерності туристів-водників, перевірки підготовленості учасників до туристських подорожей;
• зустріч однодумців, обмін досвідом.
7. 11.2. Учасники змагань:
Вік учасників – 14 років та вище.
Спортивна кваліфікація учасників – не менш II дорослого розряду.
Склад команди – 11 чоловік: представник команди - 1 чіл.
екіпаж чотиримісного катамарана - 4 чіл.
екіпаж двомісного катамарана - 2 чіл.
екіпаж двомісної байдарки - 2 чіл.
каяк - 1 чіл.
суддя III категорії - 1 чіл.
Заліковий склад команди 9 чоловік.
Представник команди може бути учасником змагань.
В особистому заліку до змагань допускаються екіпажі будь-яких видів судів і в будь-якому поєднанні екіпажів.
Для участі в змаганнях в мандатну комісію подається іменна заявка по затвердженій формі з підписами учасників і тренера-представника команди в знанні небезпеки водного туризму і умінні плавати.
7.11.3. Програма змагань:
25.09. - заїзд ГСК, підготовка умов змагань; постановка дистанцій змагань, забезпечення мір безпеки, проведення семінару суддів, заїзд та розміщення учасників, робота мандатної комісії
26.09. - 9-00 відкриття змагань.
10-00 -15-00 Довга гонка (байдарки) - орієнтування з виконанням спецзавдань на контрольних пунктах.
12-00 – 17-00 ТВТ: каяки, байдарки, катамарани, вільний клас судів.
Конкурсна програма.
27.09. - 9-00 – 14-00 змагання з техніки рятувальних робіт (програма і умови проведення по місцю). 10-00 – 15-00 Продовження конкурсної програми. 15-30 – 16-00 Закриття змагань 16-30. Від'їзд учасників.
7.11.4. Дистанції змагань:
Змагання проводяться на дистанціях II класу.
Інформація з окремих дистанцій та умови проходження будуть надані представникам команд в день заїзду.
7.11.5. Спорядження:
До змагань допускаються судна наступних розмірів (не менше):
• 4,5 х 2,0 м - катамаран-четвірка;
• 3,5 х 1,60 м - катамаран -двойка;
• 4,5 х 0,70 м - байдарка;
• 4,0 х 0,60 м - каяк
• вільний клас судів (ПРН, рафти, надувні човни, надувні матраци та інші.).
Для залучення більшого числа учасників команді, що не мають свого спорядження, судна можуть бути надані організаторами за домовленістю з розрахунку 10 грн. з кожного учасника.
На трасі всі учасники змагань повинні мати захисні каски та рятувальні жилети.
Кожна команда зобов'язана мати рятувальний кінець не менше 25 м.
7.11.6. Визначення результатів та нагородження:
Командний результат визначається сумою місць всіх екіпажів (серед команд, що виступили в повному заліку). У випадку, якщо суми однакові, перевагу має команда з меншою кількістю штрафів. Команди, що не мають заліку в одному з видів, займають місця після команд, що мають повний залік.
Загальне командне місце визначається найменшою сумою місць, зайнятих командами на всіх етапах; при рівності суми місць перевага віддається команді, що має більше призових місць, при подальшій рівності - команді, що має кращий результат в ТВТ.
Особистий залік екіпажів визначається за часом проходження дистанції плюс штраф.
Штрафи на короткій трасі (ТВТ):
* Торкання однієї вішки воріт 5 с;
* Торкання двох вішок одних воріт 10 с;
* Неповне проходження воріт ( для байдарки і катамарана) 20 с;
* Не проходження воріт або порушення маркіровки воріт 50 с;
Підсумок підводиться по кращій з двох залікових спроб.
Команда, що зайняла перше місце, нагороджується Перехідним кубком і дипломом.
Учасники, призові місця, що зайняли, в особистому заліку, нагороджуються грамотами.
Команда, що не з'явилася на закриття змагань, позбавляється всіх призів і її результат анулюється.
Спонсорами змагань можуть бути надані додаткові призи і цінні подарунки.
7.11.7. Додаткова інформація:
Змагання проводяться на річці Оріль. Проїзд учасників до мосту маршруткою № 122-Б.
З усіх питань, пов'язаним з організацією і проведенням змагань, звертатися за тел. 96-14-81 Соломаха Євгеній Павлович; 8-067-5670125 (info@extremeparty.dp.ua), 792-03-16 Гарячий Валентин Валерійович (hotvv@ukr.net).

7.12. Чемпіонат області з пішохідного туризму:
7.12.1. Мета та завдання:
Змагання проводяться з метою популяризації і розвитку пішохідного туризму в області, підвищення класу команд учасників, визначення найсильніших команд і підготовки членів збірної команди області для участі в Чемпіонаті України.
7.12.2. Учасники змагань:
Склад команди 9 чоловік: тренер, представник, 6 основних учасників та 1 запасний. В числі учасників не менше 2-х жінок.
Кваліфікація – участь в походах II к.сл., II розряд по спортивному туризму, участь в змаганнях II класу по ТПТ.
Вік учасників – не менше 16 років.
7.12.3. Програма змагань:
22.10. 10-00 - 20-00заїзд ГСК, підготовка умов змагань; ставлення дистанцій змагань, забезпечення мір безпеки, проведення семінару суддів
23.10. 12-00 – 20-00 – заїзд учасників
20-00 – 21-00 - робота мандатної комісії
21-00 – 22-00 - нарада представників
24.10. 7-00 – старт змагань "крос-походу"
12-00 – 18-00 змагання по "спецзавданню"
20-00-22-00 підведення підсумків "крос-походу"
25.10. 8-00 – старт змагань "Смуга технічних перешкод"
11-00-12-00 підведення підсумків " Смуга технічних перешкод "
15-00 підведення загальних підсумків змагань і нагородження переможців
16-00 закриття змагань, роз'їзд команд.
7.12.4. Дистанції змагань:
• "крос-похід
• "смуга технічних перешкод"
• "спецзавдання".
Коротка характеристика дистанції "крос-походу":
дистанція "крос-походу" проходить в лісових масивах по обох берегах р. Самара. Правий берег високий, рясніє ярами, балками; лівий берег - низький, заплавний, багато болот, озер і стариц:
- технічні етапи відповідають "Правилам змагань по спортивному туризму";
- протяжність дистанції 10-12 км;
- постановка дистанції здійснюється відповідно до діючих "Правил змагань по спортивному туризму" і "Правил змагань по спортивному орієнтуванню".
Дистанція "спецзавдання" встановлюється біля табору змагань.
Умови проведення змагань і проходження дистанції можуть бути змінені ГСК і оголошені до старту команд.
7.12.5. Спорядження:
Рекомендований мінімальний комплект командного спорядження включає:
• мотузок ø 10 мм - 60 м – 2 шт;
• мотузок ø 6-8 мм - 60м - 1 шт;
• карабіни - 20 шт;
• спусковий пристрій -4 шт.
• прусик -4 шт.
• страхувальна система + 2 самостраховки - на кожного учасника;
• плавзасіб;
• медична аптечка;
• електричний ліхтарик 4 шт.
• компас;
• сірники;
• ніж
Примітка: команді не забороняється брати з собою понад мінімуму будь-яке спорядження.
7.12.6. Визначення результатів та нагородження:
Результати команди визначаються сумою часу проходження дистанції і штрафного часу на дистанціях. Місце команди в загальному заліку визначається сумою зайнятих місць по трьом дистанціям. У разі рівності перевага дається команді, що має кращий результат на дистанції "крос-походу". Учасники команд, що зайняли II і III місце в загальному заліку, нагороджуються грамотами і медалями. Учасники команди, що зайняла I місце в загальному заліку, нагороджуються грамотами, медалями і призами.
7.12.7. Додаткова інформація:
ГСК надасть представникам команд детальні умови змагань та проїзд учасників до місця змагань, при наявності попередніх заявок за 3 дні до початку змагань.
Додаткову інформацію по місцю проведення змагань можна отримати в т/к "Метеор" по середах з 18-00 до 20-00. Тел. 792-97-11.
• На змаганнях установлений стартовий внесок – 40 грн. від команди (10 грн. з кожного учасника).
• Команди розміщуються в польових умовах і повинні мати все необхідне бівуачне спорядження для мешкання учасників і приготування їжі на примусах і та інше.

7.13. Кубок області з гірського туризму у закритих приміщеннях – «Кубок Дніпра»
7.13.1. Учасники змагань (доросла група):
Вік учасників – 16 років та вище.
Спортивна кваліфікація учасників – не менш II дорослого розряду.
Склад команди – 8 чоловік: 4 учасника, у тому числі 1 жінка; 2 – запасних; тренер-представник, суддя III категорії.
7.13.2. Програма змагань:
19.11. Заїзд та розміщення ГСК до 10-00. Підготовка дистанцій з 12-00 до 20-00; Заїзд та розміщення команд, робота мандатной комісії до 24-00.
20.11. Ознайомлення учасників з дистанціями, проведення жеребкування з 8-00 до 9-30. Урочисте відкриття змагань з 10-00 до 10-15. Командні змагання на окремих дистанціях з 10-30 до 21-00. Нарада ГСК з представниками команд
з 21-00 до 21-30
21.11. Ознайомлення учасників з дистанціями з особистого заліку, проведення жеребкування з 8-00 до 9-30. Командні та особисті змагання на окремих дистанціях з 10-30 до 21-00. Нарада ГСК з представниками команд
з 21-00 до 21-30
22.11. Змагання з техніки з особистого заліку з 8-30 до 12-00. Підведення підсумків змагань з 12-00 до 13-00. Урочисте закриття змагань та нагородження переможців з 13-00 до 13-30. Від'їзд команд з 13-30 до 15-00
7.13.3. Особисті змагання з виду «Гірські перешкоди» проводятся на дистанціях III и IV класу в три этапа (чверть-, пів- та фінал) з роздільним заліком для чоловіків та жінок, які включають технічні прийоми:
• подйом на жумарах по вертикальним перилам;
• подолання горизонтальної переправи;
• подйом по крутопохилої переправі зі самонаведенням та зняттям;
• подйом по шлямбурної дорожці;
• вільне та комбійоване лазання на стенді зі штучними зачіпками;
• соло-подйом спосібом «Човнок (Качелі)» та/або «Дубль»;
• траверс навісання на дробинках з організацією ПСП (пунктів страховки проміжних) за допомогою закладок та/або удовж шлямбурної доріжці;
• різноманітні варіанти спуску по веревці (напряму, косой спуск, крізь рантклюфт та інше).
7.13.4. Змагання зв’язок з виду «Гірські перешкоди» з элементами виду «Рятувальні технічні прийоми» проводяться на дистанціях III классу, які включають наступні технічні прийоми:
• вільне та комбіноване лазання на стенді зі штучними зачіпками;
• подйом по шлямбурній дорожці;
• подйом та спуск по крутопохилій переправі з наведенням та зняттям;
• подйом на жумарах по вертикальним перилам;
• різноманітні варіанти транспортування контрольного вантажу;
• «самовилаз» участника з тріщини;
• спуск «умовно потерпілого» з супроводжуючим та подйом;
різноманітні варіанти спуску по веревці (напряму, косой спуск, крізь рантклюфт та інше).
7.13.5. Визначення результатів та нагородження:
• на дистанції місце окремої зв’язки та команди взагалі визначається найменшим часом подолання перешкод з урахуванням штрафних балів за порушення відповідно Правил змагань; перше місце присуджується команді з найменшим сумарним часом.
• загальне місце визначається сумою місць зайнятих командою на окремих дистанціях; перше місце присуджується команді з найменшою сумою місць.
• Команди, які зайняли призові місця на окремих дистанціях, нагороджуються грамотами. Команди, які зайняли призові місця в загальному заліку, нагороджуються дипломами, а учасники грамотами та медалями;
• Учасники, які зайняли призові місця в особистому заліку, нагороджуються коштовними призами.
7.13.6. Додаткова інформація:
• Стартовий внесок від команди – 10 грн. з одного учасника команди виступаючого на дистанціях.
• проїзд учасників до місця змагань мікроавтобусом або електропотягом від ст.Дніпропетровськ до ст.. Вільногірськ, далі пішки до спортивного залу СШ № 4.
• Розміщення учасників у гуртожитку. Попередня вартість проживання 15 грн. за 1 добу з кожної людини (після подачі попередньої заявки від команди буде уточнюватися).
• За попереднім замовленням може бути забезпечене харчування з продуктів переданих представником до кухні;
• Адреса для подання попередніх заявок та отримання інформації по умовам: Хлистун Антон - 49041, м. Дніпропетровськ, вул. Панікахі, б.99, кв. 35 (тел. 772-59-00, е-mail: trunkant@gmail.com , також sms- повідомленням по тел.8-067-630-21-44) та Олександр Біловол (bilovol@ukr.net), 8-050-340-02-87.

Дане положення є офіційним викликом на змагання!


Если жизнь не проходит сквозь тебя, то она проходит мимо.

 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: